Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 14:33:14 MET DST

On 25 Jul 2003 at 14:04, mauro wrote:

> witam wszystkich! Wlasnie niedawno wrocilem z wloskiej wysepki , elby.
> Niestety miejsca wystepowania mineralow sa juz dosc przeszukane. mimo
> to udalo mi sie znalezc 2 malutkie (ok 2 - 3 mm) beryle,
> "ozostalosci' (naderwane spupki - wielkosc kolo 1 mm :( ) , schrol,
> asbest, praz (krysztaly do 1 cm) hematyt, piryt, gips, kwarc, malutki
> (ok 3 mm ) morionik, getyt, chrysokola, sirczan miedzi w formie
> naciekowej, siarke (powstala juz po eksplatacji jednej z kopaln

Przynajmniej znalazles roznorodne mineraly. W jakim regionie je znalazles - polnocno wschodnim, czy poludniowo wschodnim? Mozesz, jesli chcesz, rzucac nazwy miasteczek i wsi oraz opisywac szczegolowiej teren to moze bede w stanie sobie uzmyslowic gdzie dokladnie byles.

> wszystkich kamykow. Pora w ktorej sie wybralem na Elbe , nie byl a
> jednak taka super - cholernie goraco! oprocz tego braklo troche czasu

A kiedy sie dokladnie wybrales? Teraz? No to sie nie dziwie, tam wiecej pewnie turystow mozna bylo znalezc na kazdy kroku niz mineralow. :) A jakies ichniejsze muzea mineralow odwiedziles?

> na dokladne poszukiwania. na razie nie opisuje wszystkiego dokladnie -
> ale postaram sie w najblizszym czasie zrobic jkis opis odbytych
> przezemnie wycieczek. Na rzie koncze. Jesli sa jakies pytania to

Byloby bardzo fajnie. Najlepiej opisz swoja wyprawe dokladnie i wraz z fotografiami czy nawet filmem umiesc na naszej stronie listy/grupy Mineraly w dziale Wycieczki:
http://mineraly.pg.gda.pl/Wycieczki/ Ilosc miejsca praktycznie nieograniczona.

A slawa bedzie wieczna!

Mozesz albo przyslac gotowy dokument html, albo zwykly tekst (wowczas dokument bedzie sformatowany wg widzimisie list-ownera).

ak