Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Sun 13 Jul 2003 - 17:16:27 MET DST

Użytkownik "Janko Muzykant" <jankomuzykant_at_wp.pl> napisał w wiadomości news:bers0c$3du$3_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Nie rozumiem tych względów - czy jest to rezerwa obecnie niewykorzystana
> czy też nie ma sensu/mozliwości tego eksploatować a nie ujawnia się
> miejsca przed ciekawskimi?

Przyznaję, że również nie rozumiem. Nie znalazłem wyjaśnienia jakież to "wiadome względy" Może autor miał na myśli ochronę jurajskiego środowiska? Ostrożność w ujawnianiu położenia złoża wydaje się zasadna. Mogłoby ono okazać się źródłem społecznego niepokoju, tudzież nagłych perturbacji zdrowotnych.

                                                          Andrzej.