Autor: Witek Zawadzki (witek_at_kuria.gliwice.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 00:13:19 MET DST

Witam

"Marcin Gościniak" wrote:

> Witam,
>
> chciałem powiedzieć, że byłem wczoraj na `Kryształowej Górze` (Strużyna koło
> Jegłowej), o której mowa była w jednym z ostatnich postów pt. Co było w
> Strzelinie i Wałbrzychu. Samš Kryształowš Górę było mi trudno znaleźć gdyż
> wszystko w wokół drogi prowadzšcej na owš górę porośnięte było wysokim
> rzepakiem, poza tym góra okazała się nie być górš (wzniesieniem jak czytałem
> w ksišżce) tylko chodziło tutaj o kępkę drzew niedaleko oddalonš od drogi.

We wsi Strużyna jeden z gospodarzy od kilku lat ekspolatuję tę "górkę". Zdaje się, że leży ona na jego ziemi. Ze względu na jego prawa (i temperament) sugeruję, aby najpierw zapytać go o zgodę. Dodatkowo - warto go poznać, bo ma u siebie na podwórzu kilkadziesišt kilogramów kryształu górskiego.
Gospodarz nazywa się Kręcichwost - można z nim także pohandlować. Dla lepszych "układów" można powołać się na mnie.

pozdrawiam
Witek