Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 16:09:06 MET DST

> Wróciliśmy z "wyprawy" o której mowa kilka postów wyżej... W Jegłowej jak
> jest każdy chyba wie (bo ponoć od tego się zaczyna),

hehe, a ja nie wiem:(, ale od znajomygo dostalem pare okazow i przynajmniej wiem co tam jest i w jakiej formie

> Z Wałbrzycha zrezygnowaliśmy na rzecz Strzegomia i okolic.
[ciach]

i bardzo slusznie, strzegomskie granity to jest to. Ja jeszcze niestety nie bylem, ale jak bedzie okazja napewno zajrze w te tereny
poki co moge sobie pogrzebac w mojej okolic na walach gdzie troche jest skalek ze strzegomia:)

> No i oczywiście poczuliśmy niesamowity klimat miasteczek Dolnego Śląska:
> Kłodzko, Strzegom...

no miasteczka sa przednie...Sobotka, Szczawno-zdroj... zaluje ze w tymroku niegdzioe sie niewybiore a to juz 2 rok bez wyjadu:(

pozdrawiam
Grzegorz