Autor: Przemek Jermaczek (przemjerm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 13:46:51 MET DST

Witam
Wróciliśmy z "wyprawy" o której mowa kilka postów wyżej... W Jegłowej jak jest każdy chyba wie (bo ponoć od tego się zaczyna), kryształy raczej małe ale całkiem ładne, na "hałdzie" wskazanej przez miejscowego (drogą od przystanku aż do czyjegoś domu i w prawo). Na Kryształowej Górze (po przeciwnej stronie wioski, wg. miejscowych ok. 3 km) faktycznie też można podobno znaleźć duże kryształy.
 Z Wałbrzycha zrezygnowaliśmy na rzecz Strzegomia i okolic. Do kamieniołomu na pn. od Strzegomia nie wpuścili (i nic dziwnego bo prace trwały) ale znalazłem ciekawy dla mnie kawałek granitu z biotytem (chyba) - takie cieniutkie blaszki czarne, pokuładane grupkami, brudzące, z lekko złotym połyskiem, miękkie. Może to i nic specjalnego, ale jestem "początkujący" i cieszą mnie takie rzeczy.
No i oczywiście poczuliśmy niesamowity klimat miasteczek Dolnego Śląska: Kłodzko, Strzegom...

pozdrawiam
Przemek