Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 22:17:12 MET DST

Użytkownik "K. Maciejak" <info_at_goldcentrum.pl> napisał w wiadomości news:002501c200f8$5517aea0$1d030a0a_at_cokolwiek...

> Przepraszam, że wchodzę w Wasz temat uranowy. Raz próbowałem
> wykonać wrzutkę z pytaniem dotyczącym Wojcieszowa w Kaczawskich.
> Czy macie jakieś dane dotyczące sztolni nad centralną częścią wsi?
> Szeroka, ze można po niej śmialo jeździć maluchem, trochę grubych
> żył kwarcowych. Raz po niej chodziłem gdzieś mam fotki. A, jeszcze
> jedno, to nie jest jaskinia.

"Wrzutki" mile widziane. Nie mamy wyłączności na ten "Nasz" temat :-) Jednak akurat mnie trudno się wypowiadać odnośnie Wojcieszowa jako że nie byłem, nie widziałem i tym samym nic nie wiem na ten temat. Stąd dotychczasowy brak reakcji. Niewykluczone jednak, że jeszcze ktoś się tutaj odezwie.
Do poczytania!

                                                           Andrzej.