Autor: K. Maciejak (info_at_goldcentrum.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 20:49:38 MET DST

> Użytkownik "Marek J. Battek" <battek_at_pwr.wroc.pl> napisał
> w wiadomości news:3EC6A13E.B5F050F9_at_pwr.wroc.pl...

> Póki nie zatarło się mi w pamięci przywołam jeszcze jedno takie
> miejsce. Na południe od Kowar w trójkącie Wołowa (Łysa)
> Góra- Izbica- Czoło w latach 50 prowadzone były prace
> poszukiwawcze. Podobno w terenie jeszcze widoczny jest ślad
> tych prac w postaci małej hałdy.
>

> Andrzej.

Przepraszam, że wchodzę w Wasz temat uranowy. Raz próbowałem wykonać wrzutkę z pytaniem dotyczącym Wojcieszowa w Kaczawskich. Czy macie jakieś dane dotyczące sztolni nad centralną częścią wsi? Szeroka, ze można po niej śmialo jeździć maluchem, trochę grubych żył kwarcowych. Raz po niej chodziłem gdzieś mam fotki. A, jeszcze jedno, to nie jest jaksinia. Właścicielem tej jest Nadleśnictwo.
pozdrawiam
Krzysztof
goldcentrum.pl