Autor: Robert Mularczyk (r.mularczyk_at_naprzod.com.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 15:22:54 MET DST

Witam Wszystkich !

Dziś pierwszy raz postanowiłem zabrać głos na "liście" ........ Cóż mógłbym powiedzieć o sobie ???.....
Może tyle , ze pasjonują mnie meteoryty , natomiast mojego syna ( wiek 9 lat) od którego to zaczęła się moja miłość do patrzenia na to co pod nogami , interesują skamieniałości i minerały .... i w związku z tym mam prośbę :

bardzo proszę o namiary na konkretne kamieniołomy i żwirownie w okolicach Krakowa bądź terenów Południa Polski gdzie można spokojnie wejść ;-)) i poszperać w poszukiwaniu minerałów i skamieniałości . Nie interesują nas raczej żadne konkretne wymienione z nazwy minerały , cieszy nas sam fakt "grzebania" :)))

pozdrawiam :

Robert

P.S.
Będę także wdzięczny za informacje gdzie ewentualnie są problemy "z wjazdem" .