Autor: Ireneusz Balicki (irbal1_at_inetia.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 10:59:01 MET DST

> Zastanawiałem się niekiedy (zwłaszcza przeglądając archiwum), co też
> stało się z często niegdyś obecnym tu Irbalem :-) No i jest znowu.
> Witamy!
> Andrzej.

W sobotnie wieczory i niedzielę mogę wziąść udział w dyskusji  bo w tygodni ciężko o wolny czas.
Pytanie do Andrzeja:
Czy podjełeś trud odnalezienia w terenie sztolni po poszukiwaniu uranu przez Rosjan w zboczu g.Stroma w masywie Śnieżnika. Jak wiesz minerałów promieniotwórczych nie zbieram ale obiekt interesuje mnie jako ciekawostka krajoznawcza. Pozdrawiam
Irek