Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 16:45:02 MET DST

> Był ktoś już może w tym sezonie w Nowym Kościele na Agatach ?
> Interesuje mnie ,czy zostało jeszcze coś dla innych :) , może ktoś z
> grupowiczów pamięta jakieś charakterystyczne miejsca ? z zeszłych lat
> ?

Opisy z zeszlych lat poszukaj w archiwum (najlepiej wyszukiwarka archiwum:
http://mineraly.pg.gda.pl/wyszukiwarka/ )

> A druga ciekawska sprawa - to czy ktoś wie może mniej więcej - ilu
> grupowiczów zrzesza nasza lista? Szpak

Wyslij na adres listproc_at_man.lodz.pl post z tekstem komendy rev mineraly
(w tresci listu - temat pozostaw pusty)
i uzyskasz odpowiedz ilu jest subskrybentow listy mineraly_at_man.lodz.pl (z tego co widze obecnie zapisane sa 123 adresy). Jednak rzeczywista liczba czytajacych liste osob bedzie wieksza, gdyz lista jest sprzezona z grupa news:pl.rec.mineraly, a takze mozna ja czytac poprzez archiwum.

ak

PS. Nie wysylaj postow w HTMLu! Patrz regulamin listy i grupy: http://mineraly.pg.gda.pl/FAQ/index.html#Regulamin