Autor: Marcin Gościniak (ha73_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 15:52:04 MET DST

Witam wszystkich,

Chciałem powiedziec, ze bylem ostatnio w Lubiechowie jednak nie znalazlem zbyt wielu ciekawych rzeczy. Wszystko co znalazlem zostalo wygrzebane z gruzu i czasami z wiekszych fragmentow skal jednak nie z samej sciany. Jesli ktos mialby odpowiedni sprzet i wiedze na ten temat to pewnie udaloby mu sie znalezc ciekawe okazy, jednak mi brakowalo obu tych rzeczy :)

Jednoczesnie chcialem spytac o spob szukania granataw w Krobicy/Gierczynie gdyz mam mozliwosc wyjazdu w te miejsca w najblizszym czasie. Chodzi mi o to jak szukac np w kamieniolomie w Krobicy. Czy przegladac tam jakies haldy czy szukac po scianach?????? Kazda informacja na ten temat mi sie przyda gdyz narazie nie wiem nic a nie chce aby wyprawa zakonczyla sie niepowodzeniem.

W jednym ze starych postow znalazlem informacje o haldach pomiedzy Krobica a Gierczynem oraz o skalach zwanych granatowcem. Czy znacie moze ich lokalizacje??

Pozdrawiam,
Marcin Gosciniak