Autor: Jerzybia (jerzybia_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 15:57:04 MET DST

...amen.Lepiej mi powiedzcie gdzie do jakiej dziury (sztolni) mozna wejść aby cosik ciekawego zobaczyć( odłupać)dałem spokój nietoperkom na przełeczy Tąpadła ale w lecie przelezę przez kraty i cosik z chromitu odłupię.Nadmieniam ,że góry Sowie mnie interesują .Pozdrawiam .Juras

   Najlepszy lek na złamane serce to czas i przyjaciółki.
                               jerzybia_at_wp.pl
                          jerzybia_at_poczta.onet.pl