Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 14:25:01 MET DST

Z pewnym wahaniem spelniam prosbe Wojciecha i przesylam jego post na liste jako przeciwwage dla dotychczasowych wypowiedzi. Prosze jednak, aby ta zacietrzewiona, a obecnie niewiele majaca wspolnego z tematyka listy dyskusja juz sie dzisiaj ostatecznie zakonczyla.

Andrzej Kasperowicz
Mineraly & Chemfan list-owner
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/
http://www.man.lodz.pl/CHEMFAN/

No to pieknie. Wystarczylo jedno pytanie o kamienie i znaki zodiaku, a szanowni listowicze (w szczegolnosci jedna listowiczka) poddali w watpliwosc niemal wszystkie ludzkie cechy autorki. Brakowalo jeszcze zarzutu, ze lata na miotle i porwala Jasia & Malgosie. W szczegolnosci listowiczka, ktorej imie litosciwie przemilcze z pewnym lekcewazeniem wyrazila sie o zamilowaniach Pani M. I coz jej zarzucila? Ze na swojej stronie WWW pisze, ze:
- wychowuje dwojke dzieci i jest jej z tym dobrze (sam jeszcze dzieci nie mam, ale mam nadzieje miec i zazdroszcze tym, ktorzy maja) - kocha sex ze swoim mezem (a ja z moja zona - co w tym zlego?) - lubi amerykanskie samochody (na samochodach sie nie znam, ale chcialbym miec wielka terenowa fure z napedem na cztery kola i innymi bajerami. Chyba moge miec takie glupie marzenie? A moze to zabronione przy pisaniu na liste pl.rec.mineraly?)
- ukonczyla szkole gastronomiczna i lubi gotowac (tez lubie gotowac, mam kilka ksiazek kucharskich)
- interesuje sie parapsychologia, feng-shui, etc... (moze ten punkt tak rozjuszyl listowiczke, ktorej imie litosciwie przemilcze? nie znam sie na feng-shui, parapsycho-, bioenergo- i uwazam te dziedziny nauki za hmm "wyssane z palca", ale to chyba nie powod, zeby ich zwolennikom nie podawac reki. A tak przy okazji - popytajcie znajomych, ilu z nich wynajelo rozdzkarza, zeby wskazal miejsce na kopanie studni na dzialce. Czy przestaniecie z nimi rozmawiac, jesli sie do tego przyznaja?)

Zeby bylo jeszcze ciekawiej, listowiczka, ktorej imie litosciwie przemilcze stwierdzila, ze, O Niebiosa!!!, Pani M. jest przemadrzala. Imaginujesz sobie Acan?
"Ja, prym prym, sprawdzilam w Internecie to i owo, wlamalam sie na konto pocztowe Pani M., prym prym, i ja zrodlo madrosci i wiedzy, prym prym, zaprawde powiadam wam - Pani M. jest przemadrzala. Prym, prym." Boki zrywac.

Mimo wszystko smiem twierdzic, ze argumentacja Pani M. w obronie swojego punktu widzenia byla bardzo rzeczowa w porownaniu ze zlosliwymi atakami jej oponentow.

Osobom, ktore tak zaciekle krytykowaly tematyke postu Pani M. dedykuje wyciag z regulaminu listy:
"Dyskusja powinna takze m.in. dotyczyc: ... wszelkich innych spraw związanych z tematami geologicznymi" Jak by nie patrzec, ledwo, ledwo, ale post Pani M. podpada pod pod ten punkt.

Regulamin grupy mowi tez wyraznie, ze zabronione jest "celowe obrażanie dyskutantów, prowokowanie, ataki personalne" Naprawde, nie trzeba byc blyskotliwym prawnikiem, zeby stwierdzic, ze ten punkt regulaminu zostal zlamany przez listowiczke, ktorej imie litosciwie przemilcze.

Pozdrawiam.
I apeluje o bardziej wywazone argumenty w dyskusjach.

__

	Wojciech Pawlak
	wpawlak_at_tele.pw.edu.pl
	wojciech_pawlak_at_gazeta.pl