Autor: kk01_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 08 Apr 2003 - 17:26:36 MET DST

Użytkownik Michal napisał:>On Fri, 4 Apr 2003 kk01_at_poczta.onet.pl wrote:>> Użytkownik Madziarka napisał:>Witam wszystkich grupowiczow starych i>> nowych!!!>Nie wiem czy ktos poruszal ten temat, ale chcialabym sie>> dowiedziec jakie>kamienie sa odpowiednie dla danego znaku>> zodiaku?>Konkretnie chodzi mi o Wage i Wodnika.>>>> Dla wodnika napewno najlepszy jest Agat i to Agat mszysty, kamiewni>> nie terzeba zmieniac co miesiac, wystarczy tylko swoj kamien>> oczyszczac raz na jkis czas poprzez wyplukanie czysta woda, i nadal>> zachowuja swoja aure i wlasciwosci ( oczywiscie jesli ktos w to>> wszystko wierzy).>> Inne kamienie dla znakow m,usze sprawdzic bo teraz nie pamietam, jesli>> cie to ciekawi to dam ci nastepnym razem liste.>>>> >Wiem rowniez ze w roku powinno sie zmieniac kamienie, ktore ma sie>> przy>sobie, bo kazdy wspolgra jakgdyby z pora roku.>Czy to>> prawda???>Czy moze ktos wprowadzil mnie w blad?>>-->Pozdrawiam Magda>>>Polecam przytulanie kamieni brukowych. Najlepiej dobrze oplutych i z>historia (k ilkuwiekowa).>>Pomocne moze okazac sie rowniez zgromadzenie pospolitych>narzutniakow. Najlepiej duzej ilosci i podczas pieszej wycieczki, do>plecaka, bo przynajmniej odpowiedni ciezar i wysilek fizyczny wplynie na>zdrowie fizyczne, wiec rowniez ewentualnie umyslowe. Szczegolnie jesli>jest to w terenie i mozna skontaktowac sie z przyroda i pooddychac swiezym>powietrzem a nie bredzic.>>>A tak na serio, to to jest grupa o mineralach itp. a nie o>zabobonach/wierzeniach w komercyjne brednie wymyslane przez zadnych>pieniedzy jubilerow chcacych zarobic jak najwiecej kasy/itd..>Sorry ale nie zdzierzylem...>>>pozdrawiam>Michal

Lista jest o mineralach, to fakt ale nikt nie powiedzial ( a moze Panie administratorze) ze mamy tu tylko dyskutowac o jakis super powaznych problemach dotyczacych "kamykow", a przeciez w/w temat to tylko inny przejaw ludzkiego zainteresowania mineralami, zreszta z wielowiekowa tradycja. Pozdrawiam i zycze troche wiecej luzu i pozytywnej energi Ing i Jang :-) !!! Krzysztof>