Autor: Xa0 (sustadon_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 16:23:15 MET DST

>- Rejon 1 o pow. ok. 2,1 km2, położony między Pomostem Rudowym w Porcie
Pół-nocnym a plażą Gdańsk-Stogi,
>- Rejon 2a o pow. ok. 1,4 km2, położony między ujściem do morza Wisły
Śmiałej w Górkach Wschodnich a usytuowanym na dnie kolektorem z oczyszczalni >"Gdańsk-Wschód",
>- Rejon 2b o pow. 3,3 km2, położony między kolektorem z oczyszczalni
"Gdańsk-Wschód" a ujściem Przekopu Wisły pod Świbnem.

Ja tylko dodam że tereny te zostały juz przeszukane przez burszyniarzy amatorów :) z odpowiednim
sprzetem :))).
Wiec ten biznes wydaje sie jakby mniej dochodowy:).

Pozdrawiam z Gdańska Xa0