Autor: art (artur.wnuk_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 12:17:38 MET

Hehehe... przednia opowiesc :-)

Mam nadzieje, ze podarowanego kamienia ow magik nie wykorzysta jako srodka majšcego przyprawiac wrogow swoich klientow o smierc :-) Przerazajace jest w tym wszystkim to, ze potencjalnie, narazil Andrzeja i jego rodzine na niebezpieczenstwo! Ja jestem przekonany, ze jest gleboka, spoleczna potrzeba funkcjonowania zawodu szarlatana ale moze jakies szkoly zorganizowac, certyfikaty wprowadzic, karte etyki? :-) Uwazam, ze caly bagaz magii lezacy u podstaw nauk przyrodniczych (przynajmniej chemii i astronomii) jest cennym elementem kultury i to bardzo dobrze, ze sa ludzie z zapalem gromadzacy te wiedze. Rzecz w tym, ze powinni znac jej miejsce w swiecie. I przede wszystkim nie szkodzic! Nie potepiajmy wiec, wszystkich kamieniolubow od magii. Urzeklo ich przeciez to samo piekno mineralow, przez ktore my, ku utrapieniu domownikow, sciagamy do domow kilogramy kamieni :-)
Poza tym, przeczuwana przez pokolenia magiczna moc krysztalow, stala sie w XX wieku rzeczywistosciš.
Dzieki niezwyklym wlasciowosciom krysztalow moge napisac i wyslac ten list :-)

Pozdrawiam,
Artur Wnuk