Autor: kdrozdo_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 18 Mar 2003 - 13:05:03 MET

. Kamieniołom w Tłumaczowie jest w tej chwili nieczynny i
> nie potrzeba żadnnej zgody na wejście . Znalezienie ładnych okazów nie
> sprawia wiekszych trudności porucz tego że większość miejsc występowania
> znajduje się w połowie wysokości wyrobiska .

Możesz opisać dokładniej lokalizację samego kamieniołomu? Pytanie może trochę niefachowe, bo być może jest to jedyny kamieniołom w okolicy, ale Twój post zaciekawił mnie do tego stopnia, że przy najbliższej okazji się tam chyba wybiorę.
Pozdrawiam, Krzysztof