Autor: FiLip (filbog_at_box43.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 15:51:22 MET

> Szukam prezentu,ktory nie moze byc zbyt drogi ani zbyt tani.
> Nie powinien tez byc ostentacyjny ani zbyt osobisty.
> Wymyslilam,ze moglby to byc przycisk do papierow na biurko z polskiego
> charakterystycznego mineralu,np. agat.
> Nie wiem,czy to dobry pomysl i prosze o sugestie i porady,jesli tylko
> nie naduzyje cierpliwosci szanownych listowiczow.
> Gdyby ktos z listowiczow mieszkajacych w Krakowie lub okolicy mial cos
> stosownego i zgodzil sie sprzedac,prosze o bezposredni kontakt-
> z pominienciem listy dyskusyjnej,o ile to nie jest niezgodne z zasadami.
> [...]

Ave,

    W Krakowi jest taki ciekawy sklep - Galeria Osobliwosci (Slawkowska 16)- maja mineraly, starocie, itp - taki bardzo rozwiniety lamus:):) - goraco polecam, chociaz ceny nie naleza do niskich:)

    Gdybys chciala kupowac polski agat (w Galerii zazwyczaj sa brazylijskie barwione) to najlepiej ladna polówke z malym zgladem jako podstawka:).

    Moze tez byc ladny kamienny biuwar...

Pozdrawiam
Filip