Autor: Marta Zdebska (zdebska_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 15:36:30 MET

Szukam prezentu,ktory nie moze byc zbyt drogi ani zbyt tani. Nie powinien tez byc ostentacyjny ani zbyt osobisty. Wymyslilam,ze moglby to byc przycisk do papierow na biurko z polskiego charakterystycznego mineralu,np. agat.
Nie wiem,czy to dobry pomysl i prosze o sugestie i porady,jesli tylko nie naduzyje cierpliwosci szanownych listowiczow. Gdyby ktos z listowiczow mieszkajacych w Krakowie lub okolicy mial cos stosownego i zgodzil sie sprzedac,prosze o bezposredni kontaktz  pominienciem listy dyskusyjnej,o ile to nie jest niezgodne z zasadami. Wiem,ze to lamerskie i rozpaczliwe podejscie. A przy okazji,to ma byc dla mezczyzny.
Marta Zdebska