Autor: art (artur.wnuk_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 10:52:54 MET

>Jak zacznie trzaskac to z wdziecznoscia skorzystam

Witam,
No i trzaska. Lezy wlasnie przede mna uklad licznika G-M. Wersja jeszcze nie mobilna. Ukladzik bardzo prosty, zlozony z tego co bylo w szufladzie :-) Poniewaz kazdy ma w szufladzie troche co innego, postaram sie teraz napisac komentarze tak by zainteresowani mogli zlozyc wlasna wersje z im dostepnych elementow. Jak przygotuje jakis dokumencik na ten temat to sie odezwe.
Chetnie teraz skorzystam z pomocy kolegi Andrzeja. Gdybys mogl mi uzyczyc jakis okruch goracej skaly byl bym bardzo wdzieczny, bo na razie slucham promieniowania tla :-)

pozdrawiam,
Artur Wnuk