Autor: Michal (msegit_at_usun_to.post.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 12:56:19 MET

On Tue, 25 Feb 2003 kdrozdo_at_poczta.onet.pl wrote:
> Faktycznie, nie całkiem precyzyjnie się wyraziłem. Miałem na myśli tę częśc
> zapory, która jest po przeciwnej stronie, niż droga, którą można do niej
> dojść/dojechać. Czyli o zachodni jej koniec (teraz już chyba jednoznacznie to
> określiłem).
> A jeśli już chodzi o ścisłość, to sama zpapora jest w Lubachowie, a nie w
> Zagórzu Śl (znowy jestem nieprecyzyjny :-) ), ale kto zna Sudety, wie o co
> chodzi.

Mozna znalezc takze po wschodniej stronie, przy ujsciu potoczka do zalewu, przy drodze, tam odchodzi JDP jakis szlak turystyczny i jest stara zarosnieta halda kopalni galeny,srebra/baryt i moze czegos jeszcze... wlasnie czego?
I jest tam jeszcze "zrodelko" (wyplyw z metalowej rury) z ktorego wielu wczasowiczow nabiera sobie wode do picia - czy wiecie cos moze o tym 'zrodelku'? czy to nie jest przypadkiem wyplyw z zawalonej sztolni/zloza (i w wyniku tego woda niezdatna...) ??

ATSD moze muskowit by Cie interesowal? tego jest wiecej (odporniejszy chemicznie itd.)...

pozdrawiam
Michal

--
Automat z lista polskich barow mlecznych: bary_at_w.pl