Autor: kdrozdo_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 25 Feb 2003 - 10:53:29 MET

> która to jest dla Ciebie druga strona zapory? pozdrawiam
>
> --

Faktycznie, nie całkiem precyzyjnie się wyraziłem. Miałem na myśli tę częśc zapory, która jest po przeciwnej stronie, niż droga, którą można do niej dojść/dojechać. Czyli o zachodni jej koniec (teraz już chyba jednoznacznie to określiłem).
A jeśli już chodzi o ścisłość, to sama zpapora jest w Lubachowie, a nie w Zagórzu Śl (znowy jestem nieprecyzyjny :-) ), ale kto zna Sudety, wie o co chodzi.
Pozdrawiam, Krzysztof.