Autor: Kruszk. (kruszk_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 17:00:04 MET

Jezeli chodzi o gipsy to mam szczotki gipsowe to mam duze rozmiary 40 cm x 60cm koloru
zielonego { zabarwine miedzią}, brazowy{zabarw. żelazem } oraz pojedyncze kryształy gipsu ważące po kilka kg.
i dyski gipsowe.{ kształt}
Baryt na podłożu chalkopirytu wszystko z Zagłębia Miedziowego. Baryt ze Stanisławowa.
I to są ładne okazy.
Sfaleryt mam z USA kryształy dochodzią do 1cm {ciemnoczerwone kryształy} Strzegom kwarce / skalenie.
Mogie Ci pszesłać film na CD tych okazów Tak jak sobie Życzysz DOBRA CENA.
Dobry czlowieku ?
Pozdrawiam K.K