Autor: www.Meteoryt.net (marcin_at_polandmet.com)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 15:44:04 MET

Użytkownik "Jacek" <jbog_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:20030131192958.6AAF01EC7C0_at_front.interia.pl...
> Jaki baryt, jaki gips, jaki sfaleryt ?
> Dobry czlowieku ?
> wszystko jest ...
> ale ...
> kwestia podstawowa - SKAD? JAKI ?

Przedewszystkim TYLKO POLSKI
druga sprawa, LADNY
no i w DOBREJ CENIE

Chodzi mi oczywista o plytki wypolerowane (sfaleryt) bo dosc mam roboty z meteorytami.
Co do gilsow to szczotki kolorowe tak jak to na gieldach widze A baryt to taki normalny tez jak na gieldach. Zreszta sami wiecie :)

A co jest jeszcze FAJNEGO z polskich mineralow poza agatami ? Najlepiej cos co tylko u nas wystepuje

--

------[ MARCIN CIMAŁA ]------[ IMCA#3667 ]------
http://www.meteoryt.net               marcin_at_meteoryt.net