Autor: Lenka (kwazar1_at_o2.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 23:00:38 MET

ja tylko mam nadzieje, ze nie wypeplales jej ze chciales dac jej alexandryt>??????
bo wtedy "otwarta sprawa" nie bylaby juz taka zaskakujaca... jak juz sie wybierzesz w delegacje do rosji (czyt. wielkie poszukiwania)---> oczywiscie bys nas tu wszystkich na bierzaco informowal, i znajdziesz swoj skarb i bys jej go dal i wtedy ona by... chyba sie zaplatalam
ciesze sie, ze wsjo dobzie. mam nadzieje, ze bedziesz mial wiecej przygod. niekoniecznie tego typu. moze troche weselszych :)

pozdrawiam

Lenka