Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 23:08:36 MET

> Nie wszystko co wydaje sie byc dziwne musi byc
> akurat meteorytem. One rzadko bywaja zielone :-)

dokladnie

> Wyslij go do nas tj. do Polskiego Towarzystwa
> Meteorytowego, adres tutaj - www.ptm.z.pl
> Z pozdrowieniami - JBa.

a tak na marginesie...
dobra zagrywka, na zdobycie okazu od nieodswiadczonej osoby... przypomina mi sie historia jak jeden amator pyta sie doswiadczonego zbieracza czy ten okaz jest cos warty, on mowi ze to zwykly kamien i zeby go wyrzucil...
za chwile pokryjomu wraca ten doswiadczony po wyrzucony okaz, bo tak naprawde to bylo cos wartosciowego, ale o tym wiedzial tylko ten drugi...

pozdrowka
gr166