Autor: Katerina (katerina_at_op.pl)
Data: Tue 28 Jan 2003 - 23:07:13 MET

Witam szanownych grupowiczow :))

Gdyby ktos mogl mi powiedziec gdzie w Warszawie moge kupic turkus to byla bym super wdzieczna. W archiwum grupy znalazlam tylko jeden post sprzed miesiaca z adresem - Galeria GeoCentrum przy Muzeum Ziemi PAN, Aleja Na Skarpie 20/26. Co prawda jeszcze tam nie bylam ale moze to nie jedyny sklep ktory powinnam odwiedzic. Niestety to co oferuje wiekszosc sklepikow i straganikow z kamykami to male okruchy a ja szukam takigo o wymiarach: dlugosc okolo 4 cm i srednica okolo 12 mm lub wieksze.

A moze ktos z grupowiczow chcialby odsprzedac? Tylko nie moze byc popekany i zeby nadawal sie do szlifowania.

Serdecznie pozdrawiam,
Kasia
katerina_at_op.pl