Autor: Marcin Szpak (duncanmcloud_at_wp.pl)
Data: Wed 08 Jan 2003 - 17:28:57 MET

Dzień dobry
Jedynym znanym mi miejscem jest giełda staroci ( sam swoją tam nabyłem) ewentualnie giełdy internetowe.Ceny wahają się od 35 do 150 zł ( zależnie od stanu ).A teraz główny problem z jakim Pan się spotka to - kompletna lampa - najwięcej poszukiwania zajmuje polerowane lusterko i końcówka płonki ( to ,, tam " skąd wydobywa się płomień ).Lampy te produkowane były przez polską firmę FAZER - i na wielu z nich można ten napis jeszcze dojrzeć.POWADZENIA.

                                                             Marcin Szpak