Autor: Tomasz Krasuski (tomek_at_atra.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 15:21:42 MET

Fantom wrote:

> jak w temacie , jesli ktos byl to niech sie podzieli wrazeniami :-)

Ja bylem w sobote, spotkalem kilku znajomych wiec dla mnie byla to bardzo przyjemna wystawa, spedzilem tam w sumie okolo 3 godzin z czego 40 minut ogladalem pokaz slajdow (teraz nie pamietam tematu ale zdjecia byly niezlej jakosci) wystawa nie byla za duza (w porownaniu z poprzednim rokiem) zajmowala 'tylko' dwa pietra, nie bylo zadnych wyrobow jubilerskich. Ogolnie panowala mila atmosfera, dla mnie calosc sprawila bardziej wrazenie wystawy niz targow z czego sie bardzo ciesze (chociaz chcialem nabyc piekny okaz siarki ale niestety to tylko eksponat :().

> pozdrawiam

Pozdrawiam
Tomasz Krasuski