Autor: Polski Serwis Meteorytów (jba1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 22:35:52 MET

> Basiu wykaz giełd i minerałów jest na stronie
> http://republika.pl/jba1/gieldy.htm - lbkalcyt

Milo mi, ze ktos powoluje sie na moja strone. Niestety rok sie konczy, a z nim spis gield, nowy pojawia sie zwykle dopiero w polowie lutego i trzeba sobie po niego pojechac na gielde do Wroclawia.

> ktoś

Zawsze byla w listopadzie, ale w tym roku pierwszy raz chyba sie nie odbedzie. Zamiast tego sa dwie inne spore gieldy - pierwsza w Sosnowcu (ta juz byla 9-10/11), a nastepna juz w ten weekend na Wydziale Gorniczym Politechniki Slaskiej w Gliwiacach. Zapraszam na trzy stoiska meteorytowe: Aspmet, Kamamet i Polandmet.
Z pozdrowieniami - JBa.

Jaroslaw Bandurowski
Polski Serwis Meteorytow
jba1_at_poczta.onet.pl