Autor: Michal Segit (msegit_at_USUN.post.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 15:08:31 MET DST

On Mon, 21 Oct 2002, artur wrote:
> Ja nieco cwiczylem z oswietleniem zwyklymi zarówkami. Przy czulym
> materiale da sie co nieco zrobic, ale temperatura barwowa swiatla
> zarowego wprowadza przeklamania. No i oczywiscie uzyskanie
[...]
> ze jest to wyjatkowo trudna sztuka, a swiatelko odgrywa niezwykle
> wazna role.

Polecam przetestowanie swiatla diodowego - bialych diod. Swiatlo maja ksiezycowe (biale, lekko niebieskawe, ale zupelnie dominujace biale; a nie zolte). Byc moze to cos da... Trzeba tych diod niestety wiele (co najmniej kilka), a kosztuje 1 szt. ok. 10-15zl, ale to i tak jest maly wydatek np. w porownaniu do sprzetu (a takze profesjonalnych lamp). Ale zaznaczam ze to testow (przynajmniej, na poczatek), sam nie testowalem bo np. nie mam odpowiedniego sprzetu do robienia zdjec...;(

A moze ktos z Was juz robil takie proby??

pozdrawiam
Michal

--
Ida wybory. NIE glosuj na pierwszego na liscie! Nie glosuj na najwiekszego
cwaniaka! Pierwszy na liscie jest w najwiekszych ukladach z wladzami