Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 15:02:09 MET DST

Ja nieco cwiczylem z oswietleniem zwyklymi zarówkami. Przy czulym materiale da sie co nieco zrobic, ale temperatura barwowa swiatla zarowego wprowadza przeklamania. No i oczywiscie uzyskanie odpowiedniej glebi ostrosci. Fachowcy od zdjec makro proponuja równiez umieszczenie fotografowanego okazu na szybie i podswietlenie z góry i dolu. Jeszcze nie próbowalem. Ze swoich doswiadczen (miernych) widze, ze jest to wyjatkowo trudna sztuka, a swiatelko odgrywa niezwykle wazna role.
Pzdr,
Artur Dybowski