Autor: Tomasz Krasuski (tomek_at_atra.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 13:35:12 MET DST

Moglby mi ktos doradzic w jaki sposob mozna fotografowac mineraly zeby byly ladnie widoczne na zdjeciach, mam aparat cyfrowy bez mozliwosci robienia przyblizen, najwiekszym problemem jest oswietlenie, jak robie zjdecia z fleszem to wszystkie mineraly blyszczace sa ledwo widoczne, czy stosujecie jakies specjalne oswietlenie przy robieniu zdjec ???

Jezeli bede juz mial zrobione zdjecia to gdzie moge je umiescic zeby sie pochwalic :), wiem ze jest jakis serwer grupy pl.rec.mineraly sluzacy do umieszczania binarii.

Pozdroowka
Tomek