Autor: Krzysztof Maciejak (goldcentrum_at_goldcentrum.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 15:47:52 MET DST

Może masz kawalek wydmy, która rozwinęła się w strefie peryglacjalnej, w suchym i chlodnym klimacie. Słuchaj, a czy chłopcy od archeo nie mają aparatu fotograficznego???
Może to byc wydma, fragment niszy wypełnionej drobnym osadem, a także kupa piachu sypnięta przez chłopa w w lesie bo mu się furmanka zepsuła. KM