Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 16:16:12 MET DST

> Posiadam kilka częœci dużej geody. Nie jestem pewien co to za
> minerał przypuszczam że jest to kwarc ,przy czym nie jest to ametyst
> ani kryształ górski ,proszę o pomoc.Załšczam zdjęcia. Zbyszek

Bardzo prosze wszystkich o respektowanie regulaminu listy (umieszczony w FAQu: http://pc69.wbc.lublin.pl/MINERALY/FAQ/ ) i nie przesylanie zadnych postow z zalacznikami. Fotografie i inne pliki nie bedace zwyklym tekstem prosze uplodawac na ftp mineralow zgodnie z zasadami uploadowania:
http://pc69.wbc.lublin.pl/MINERALY/FTP_zasady/

Andrzej Kasperowicz
Mineraly & Chemfan list-owner