Autor: Michal Segit (msegit_at_post.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 09:52:54 MET DST

From: "Lukasz Musiol" <lmusiol_at_poczta.onet.pl>
> Dostalem wczoraj w prezencie przekroj mineralu, o ktorym powiedziano
mi,
ze
> jest nazywany "pocalunkiem slonca". Mam dowiedziec sie jaka jest
prawdziwa
> jego nazwa. Poniewaz sprawa rogrywa sie w relacji damsko - meskiej,
nie
jest
> blaha :) Mineral jest brazowy, przypomina nieco bursztyn a wzor
przekroju
> rzeczywiscie przypomina odcisniete na szybie usta. Nie stac mnie na
lepszy
> opis jako, ze jestem laikiem. Kolezanki i koledzy mineralogowie -
pomozcie
!

Musze przyznac, ze "bardzo szczegolowo" opisales... ;) Z Twojego opisu niewiele da sie wywnioskowac, jedyne co mi przyszlo od razu do glowy, to ze
moze to byc septaria. To taka forma mineralna raczej, niz mineral. Bardziej
jednak przypomina samo Slonce niz "pocalunek"... A moze agat lub inna forma
krzemionki? Ale to zgadywanka...
Czekamy na nastepne "typowania"... ;)

pozdrawiam
Michal

--
"Dwie fale przechodzace przez ten sam punkt drogi nie odksztalcaja
sie, w przeciwienstwie do na przyklad samochodow." (J.B.)