Autor: Lukasz Musiol (lmusiol_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 07:48:27 MET DST

Prosze o pomoc !

Dostalem wczoraj w prezencie przekroj mineralu, o ktorym powiedziano mi, ze jest nazywany "pocalunkiem slonca". Mam dowiedziec sie jaka jest prawdziwa jego nazwa. Poniewaz sprawa rogrywa sie w relacji damsko - meskiej, nie jest blaha :) Mineral jest brazowy, przypomina nieco bursztyn a wzor przekroju rzeczywiscie przypomina odcisniete na szybie usta. Nie stac mnie na lepszy opis jako, ze jestem laikiem. Kolezanki i koledzy mineralogowie - pomozcie !

Lukasz.