Autor: Grzegorz J. Paterek (patersoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Jun 2002 - 13:53:04 MET DST

Hello apispy,

Wednesday, June 5, 2002, 11:17:37 AM, you wrote:

a> ----- Original Message -----
a> From: Wojciech Pawlak <wpawlak_at_tele.pw.edu.pl>
a> To: Multiple recipients of list MINERALY <mineraly_at_man.lodz.pl>
a> Sent: Wednesday, June 05, 2002 10:48 AM
a> Subject: Re: Odp: Co się stało ?

a> szukać

a> Zdecydowanie nie! Za obiektami które spadały był widoczny ogień(około 2m
a> długości) Wszystko działo się w promieniu 100 metrów od miejsca w którym
a> stałem.Wszystko tak mnie zaskoczyło ,że stałem jak wryty....
a> Pozdrawiam.

a powiedz co Brales? tez to chce hehe
nie a tak powaznie to tez slyszalem o podobnym przypadku nie wyjasniono

--
Best regards,
 Grzegorz                            mailto:patersoon_at_poczta.onet.pl