Autor: Thomas Kurtz (thomas.kurtz_at_stud.fh-hannover.de)
Data: Wed 05 Jun 2002 - 19:30:22 MET DST

Z>decydowanie nie! Za obiektami które spadały był widoczny ogień(około 2m
>długości) Wszystko działo się w promieniu 100 metrów od miejsca w którym
>stałem.Wszystko tak mnie zaskoczyło ,że stałem jak wryty....

Witam,

prosze o dokladniejszy opis calego zjawiska, oraz zdjecia tych "pozaziemskich" ;-)

Tak na prawde, to widziales chyba duzego bolida i Ci sie tylko zdawalo ze spadl kolo ciebie, a prawdopodobnie smuga meteoru zniknala za lasem, a w zeczywistosci spalil sie w atmosferze pareset kilometrow od ciebie !

Kiedy to sie dokladnie zdarzylo ?
Godzina ?
Jaka jasnosc mial ten bolid ? (poruwnojac z ksiezycem, Venus, albo jasna gwiazda)
Dzwieki ?
Kolory ?

itd....

Pozdrawiam,