Autor: izaformela_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 11 May 2002 - 21:46:51 MET DST

witam!
Piszę pracę na temat "Skały i minerały jako polski markowy produkt turystyczny". Potrzebuję informacji na temat imprez turystycznych o tej właśnie tematyce. Interesuje mnie wszystko: specjalne trasy wycieczkowe, bloki imprez plenerowych, kto jest organizatorem (kontakt), czy w ogóle ktoś wpadł na pomysł stworzenia takiego produktu jak w Evje (Norwegia): zamknięty szlak turystyczny na którym można znajdować minerały oczywiście za opłatą. Próbowalam się dowiedzie czegoś w PTPNoZ Dolnośląskim, ale udzielili mi tylko informacji o giełdach mineralogicznych. Potrzebuję też informacji o uwarunkowaniach prawnych zbieractwa minerałów i skałek (koncesje, pozwolenia itp). Całe prawo geologiczne jest strasznie zawiłe i obszerne a odnoszę wrażenie że to i tak nie bardzo będzie mi pomocne Będę wdzieczna za wszelką pomoc
Iza

--
Encyklopedia multimedialna w prezencie!
http://www.e-mail.onet.pl