Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 08:34:57 MET

Uprzejmie proszę listowiczów o pomoc w znalezieniu kamienia budowlanego w postaci wapienia dewońskiego oraz łupku(ka) kwarcytowego. Pytanie takowe zadał mi znajomy chałupę budujący. Przy okazji; z tego co pamiętam wapienie pochodzenia dewońskiego eksploatowane były w okolicy Dębnika k. Krzeszowic i znane jako "czarny marmur", takoż i w okolicy Chęcin. Podejrzewam, że znajomy trochę naoglądał się filmów z okolic Devonshire, bo z jego wypowiedzi wynika, że chodzi o biały wapień. Proszę o ewentualne wyprostowanie moich wątpliwości.
Aby nie zaśmiecać zbędnie listy, jeśli Szanowni Odpowiadacze uznają to za stosowne, do dyspozycji mój priv: arturdy_at_poczta. onet.pl. Pzdr,
Artur Dybowski

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]