Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 13:00:28 MET

Witam

ja takze mialem pare przypadkow znalezisk w najmniej spodziewanych miejscach:
1. jak kopali u mnie w Płocku studnie na dzialce to znalazlem bryle bialego wapienia z trylobitami, ale niestety zachowala sie tylko tylnia czesc robala [jakies 1,5x2,5cm]
2. niedawno ja wyrownywalem ziemie na dzialce, natrafilem na kilka glazow, wiec co niektore zgrubsza przejzalem i jeden wydal mi sie ciekawy, to ja go mlotkiem a tam...
mnostwo granatow [almandyny], kamol byl akurat lekko zwietrzaly wiec granaty ladnie wypadaly
najwieksze sztuki mialy ponad 1 cm srednicy, a zdarzaly sie odlamki krysztalow nawet 2 cm!!!

pozdro
Grzegorz Bijak