Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 13:23:07 MET

Dlaczego pytałem o miejsce znaleziska? Otóż mam 2 sztuki takowych skamieniałych (dokładnie skrzemieniałych) belemnitów, przy czym jeden odpowiada dokładnie Twojemu opisowi (faktura i barwa), drugi zaś ma barwę zbliżoną do kości słoniowej natomiast powierzchnia jest mocno chropowata. Wyglądają jednak nieźle. Znalezione zostały w pipidówie na pograniczu woj. łódzkiego i świętokrzyskiego, w szkółce leśnej, po świeżym przeoraniu gleby przez leśników. Zresztą w tamtej okolicy można zebrać całkiem przyzwoitą kolekcję krzemieni. Pzdr,
Artur

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]