Autor: Tomasz Skowron (pterois_at_wb.onet.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 00:39:07 MET DST

Witam

> Moze to na karpie? ;) Jakie gatunki bedziesz tam trzymal? Czy to akwarium
> bedzie morskie, slonowodne (chyba tak skoro wspominales o tych
> koralowcach)?

ma byc morskie, choc jeszcze troche potrwa nim je zaleje

> Podstawy latwo zdobedziesz. Zajrzyj do odpowiedniej literatury.

dzis zrobie obchod po ksiegarniach moze cos znajde

> Pstryknij, pstryknij.

obiecuje ze pstrykne

> Ze dwie wyprawy na rok zawsze tu ktos oglasza. :)

to juz cos, moze akurat uda mi sie na jakas zalapac

> Kolo Jordanowa Slaskiego masz najstarszy w Europie kamieniolom nefrytu
> (dosc cenny mineral) .
> A w Strzelinie chyba najglebszy w Europie kamieniolom granitu.

Dawno temu jezdzilem do Strzelina do pracy i faktycznie ta otchlan moze byc niezapomnianym wrazeniem. Ale nie chcial bym tam mieszkac w czasie odstrzalow, kiedys bylo troche niebezpiecznie choc moze sie troche zmienilo

--
Pozdrawiam
Tomasz Skowron