Autor: Tomasz Skowron (pterois_at_wb.onet.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 13:18:51 MET DST

Witam

Dzieki Waszej pomocy zorganizowalem sobie dzisiaj fajna wycieczke do kopalni magnezytu w Wirach. Faktycznie jest tam to co mnie interesowalo i tak zapakowalem samochod ze ledwo stamtad wyjechalem. Na przyszly tydzien robie kolejna wycieczke tym razem do Grochowa. Mam jeszcze jedno pytanie tym razem dotyczace tufu wapiennego, czy moze wiecie gdzie cos takiego znajde. W akwarium ktore urzadzam chcialbym odtworzyc fragment rafy koralowej i zalezy mi na ulozeniu sciany skalnej w wysokosci 1 m i chcialbym aby mozliwie jak najbardziej urozmaicic jej wyglad. Tuf wapienny czesto wykorzystuje sie do wystroju tego typu zbiornikow ze wzgledu na wyglad i wplyw na wode.

--
Pozdrawiam
Tomasz Skowron