Autor: Tomasz Skowron (pterois_at_wb.onet.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 16:15:07 MET DST

Użytkownik Andrzej Kasperowicz <andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:3B6290CF.29172.1ECDEB_at_localhost...

> Jest. A czy moga byc magnezyty i dolomity? Tylko jesli Twoje rybki lubia
> kwasna wode, to pod wplywem kamienia wapiennego stanie sie ona co
> najmniej obojetna jesli nie odrobine zasadowa.

Wlasnie dlatego ze wapien alkalizuje wode jest on mi niezbedny. Ma to byc zbiornik morski i wapienie sa jak najbardziej pozadane. Jeszcze tylko miejsce i juz bede szczesliwy.

--
Pozdrawiam
Tomasz Skowron