Autor: Tomasz Praszkier (pra_tomek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 20:56:49 MET DST

Witam,

w Warszawie odbywajš się co poniedzialek o 17.00 na Wydziale Geologii UW w sali 138 zajęcia z geologii obejmujace technike rozpoznawania mineralow i skamienialosci, techniki preparacji, podstawy wiedzy geologicznej itp. Pomyslane sa glownie dla dzieci, ale chodzi tez kilku doroslych. Raz na miesiac organizowany jest wyjazd terenowy, na ktorym procz "pozyskiwania" okazow poznaje sie geologie regionu i podstawy sedymentologii. Zajecia sa bezplatne, nazywa sie to Kolo Zainteresowan przy Towarzystwie Geologicznym Spirifer. Odpowiedzialny za zajecia jest Krzysztof Dembicz tel. (0104422) 8268834.

Zapraszam.
Tomasz Praszkier
Towarzystwo Geologiczne
"Spirifer"
www.spirifer.most.org.pl

--

Zakupy przez Internet. Placisz wygodnie i bezpiecznie.
Z karta kredytowa lub bez [ http://portfel.onet.pl ]