Autor: Jacek Maruchin (maruchin_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 21:14:19 MET DST

 Witam !
Szanowni Panstwo,
szukam informacji o kursach praktycznych poswieconych mineralogii,geologii? dla amatorów.
Jeszcze w liceum interesowałem się minerałami i paleontologia. Co i rusz troche znalezisk wpadało mi w rece(jakies skamieniałosci,kawałki materiału skalnego itp), pare razy byłem na giełdzie minerałow. Ale pozniej na studiach nie zajmowałem sie tym. Chciałbym dowiedziec sie cos wiecej na ten temat,jak zbierac i najwazniejsze gdzie?
Czy sa jakies szkolenia praktyczne w terenie(Sudety?G.Swietokrzyskie?) Kto je organizuje ?
prosze o jakies namiary,adres,telefon,terminarze,koszty?) Z gory dziekuje za pomoc i przesłane info Z powazaniem
 Pozdrawiam wszystkich uczestnikow listy 24.07.2001 Jacek Maruchin
maruchin_at_poczta.onet.pl
maruchin_at_polbox.com

--

Zakupy przez Internet. Płacisz wygodnie i bezpiecznie.
Z kartą kredytową lub bez [ http://portfel.onet.pl ]