Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 22:16:14 MET DST

> Cześć! Pozdrawiam wszystkich listowiczów (także tych "sprawnych inaczej")

Sluszne okreslenie. :)

> Co to za belkot, który pojawia się ostatnio na naszej liście? Nie jestem
> zbytnim fanem internetu (dla mnie to jedynie pomoc naukowa) więc może nie
> wszystko rozumię? Czy to ma być dobry żart? Jesli tak, to niech autor
> zaznaczy, w którym miejscu należy się śmiać, bo tacy laicy jak ja nie
> wiedzą.

Niestety, ale fakt, ze jestesmy sprzezeni (na zyczenie niektorych listowiczow w przeszlosci) z newsgrupa pl.rec.mineraly, powoduje ze trafiaja tu czasem posty od roznych oszolomow krecacych sie z nudow po usenecie. Najbardziej zbulwersowani listowicze juz planuja wyslanie skargi do abuse w tpi (usenet_at_tpi.pl), wiec jesli jaro i jemu podobni sami od nas wkrotce nie odejda, to w koncu ktos sie nimi zajmie z urzedu.

Andrzej Kasperowicz
mineraly & chemfan list-owner
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/
http://www.man.lodz.pl/CHEMFAN/