Autor: Jacek Nowak (jac_now_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 21:52:09 MET DST

    Cześć! Pozdrawiam wszystkich listowiczów (także tych "sprawnych inaczej")

Co to za belkot, który pojawia się ostatnio na naszej liście? Nie jestem zbytnim fanem internetu (dla mnie to jedynie pomoc naukowa) więc może nie wszystko rozumię? Czy to ma być dobry żart? Jesli tak, to niech autor zaznaczy, w którym miejscu należy się śmiać, bo tacy laicy jak ja nie wiedzą.

        Jacek ;-)

--
Czatuj, wyślij sms-y, sprawdź pocztę
Zainstaluj OnetKomunikatora [ http://ok.onet.pl/ ]